Opbouw van de voorwielen. De rijplaten zijn met 2 componenten epoxy lijm vastgezet om het tussendringen van water en daardoor roesten te voorkomen.

Het materiaal vanaf de snijder. Gewicht toch een beetje onderschat, auto klem onderin de vering, en het laatste beetje maar laten liggen voor een 2e ritje.

Voorlopig werk genoeg.

De strikes zijn eerst verdeeld en met 2 boutjes vastgezet, de rest door de platen heen doorgeboord.

Hier op de voorgrond de straalkast in aanbouw, even een tussendoortje, nadat we bij een leverancier waren wezen kijken en hadden besloten dat we dat voor veel minder geld ook wel zelf konden bouwen.

De naven voor de voorwielen. Bij de originele machine werden de naven om de spaken heen gegoten. Omdat dat bij ons niet kan en de spaken wel schuin de naaf in moeten lopen zijn de naven gedeeld en de spaken schuin ingelegd.

Voordraaien van de achterwiel naven.

Assemblage van de achterwielen nadat mijn vader alles heeft gestraald (wat overigens een enorme klus was) en de delen waar we straks niet meer bij kunnen in de zinkprimer zijn gezet.

Klinken van de strikes op de achterwielen, bijna 2000 klinknagels van 6mm, 8 a 10 klappen per nagel.

Om het veren tegen te gaan wat massa onderaan de bankschroef ingebracht. Er is geen ruimte of af te stutten op de grond omdat daar de hoepel hangt.

De achterwiel naven in bewerking, deze krijgen dezelfde opbouw als de voorwielnaven, gedeeld en met de spaken schuin ingelegd.

De mal voor montage van de voorwielen